ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIA

PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW

Kto tworzy produkty, które sprzedajecie?

Wszystkie produkty Plantwear są produkowane w naszym własnym warsztacie w woj. lubelskim w Polsce. Do naszego warsztatu przyjeżdzają surowe materiały i komponenty, a my zmieniamy je w piękne i ponadczasowe zegarki i okulary.

Czy używanie drewna jest ekologiczne?

Drewno którego używamy pochodzi ze źródeł zatwierdzonych przez FSC (Forest Stewardship Council). W większości przypadków to drewno z drzew które musiały zostać wycięte, tak aby utrzymać równowagę w ich leśnym ekosystemie i zrobić miejsce młodszym egzemplarzom.

DREWNIANE OKULARY

DREWNIANE ZEGARKI

Czy moje okulary mogą się zmoczyć?

Jasne że tak! Wszystkie nasze modele są zabezpieczone naturalnym woskiem który konserwuje drewno. Opady atmosferyczne/upuszczenie okularów do wody, nie sprawi im żadnej krzywdy. Pamiętaj jednak aby nie trzymać ich całkowicie zanurzonych w wodzie przez dłuższy czas.Większość modeli (zależnie od typu drewna) unosi się na powierzchni wody.

Czy drewniane zegarki Plantwear są wodoodporne?

Nasze zegarki są odporne na zachlapania – to oznacza że nie można zanurzać ich w wodzie i unikać intensywnych opadów deszczu. Zachlapania powodowane myciem rąk nie powinny powodować żadnych problemów.

Jak wytrzymałe są drewniane okulary?

Drewno od lat było używane w wielu celach, gdzie był wymagany materiał o odpowiedniej trwałości i wytrzymałości (drewniane domy, łodzie, narzędzia). Okulary drewniane są tak naprawdę o wiele wytrzymalsze niż ich plastikowi koledzy. Sprawiają one tylko wrażenie lekkich i kruchych. Nie testujcie ich wytrzymałości w ekstremalnych warunkach – tego nie pokrywa gwarancja 🙂

Czy można dopasować długość drewnianej bransolety?

Każdy zegarek Plantwear, który ma drewnianą bransoletę otrzymujesz wraz z zestawem do zmiany jej długości. Wymagane narzędzia to obcążki i nieduży młotek. Proces ten wymaga nieznacznych zdolności manualnych. Jeśli nie czujesz się w tym zbyt pewnie, zabierz go do zegarmistrza i bez problemu dostosuje długość.

Jak czyścić/pielęgnować drewniane okulary?

Aby wyczyścić okulary wykonane z drewna, można użyć wilgotnej szmatki. Staraj się pamiętać, aby następnie wytrzeć je przy użyciu suchej szmatki. Do czyszczenia soczewek można stosować szmatkę z mikro-włókna, bądź dedykowane płyny do czyszczenia soczewek okularowych.

Czy mogę zamienić drewnianą bransoletę na skórzany pasek?

Jeśli chcesz zmienić drewnianą bransoletę na pasek, skontaktuj się z nami i przedstawimy Ci pełną ofertę pasków.

Jakie parametry mają soczewki które stosujecie?

Wszystkie soczewki w drewnianych okularach Plantwear są wykonane z CR-39 (materiału wykonanego przy zastosowaniu włókien bawełny). Są o około 50% lżejsze niż szkło i posiadają wartwę zapobiegającą rysowaniu. Wszystkie soczewki zapewniają 100% ochronę przed promieniowaniami UVA/UVB (filtr UV400) i posiadają powłokę polaryzacyjną.

Czy mogę zmienić baterie w zegarku Plantwear?

Jak najbardziej. Wystaczy tylko odkręcić dekielek na spodzie zegarka. Wymagany precyzyjny śrubokręt i nieznaczne zdolności manualne. Jeśli nie jesteś pewny/a czy dasz radę, najlepiej zanieś zegarek do zegarmistrza celem zmiany baterii.

Czy można wstawić soczewki korekcyjne do drewnianych okularów?

Jasne że tak! Pamiętaj jednak aby nie próbować instalować/wyjmować soczewek własnoręcznie. Profesjonalny optyk nie będzie miał najmniejszego problemu z wstawieniem soczewek korekcyjnych.

Jak czyścić drewniany zegarek Plantwear?

Możesz go czyścić przy użyciu wilgotnej szmatki. Upewnij się że go wytrzesz przy użyciu suchej szmatki, tak aby nie pozostał wilgotny. W przypadku chęci ponownego nawoskowania, skontaktuj się z nami.

Czy mogę zmienić kolor soczewek?

Jasne że tak! Jeśli znudził Ci się kolor soczewek w Twoich okularach, po prostu wyślij swoj okulary do nas i zmienimy soczewki wraz z przeprowadzeniem przeglądu Twoich oprawek (uszkodzenie mechaniczne, zawiasy). Koszt wymiany soczewek to 59zł + przesyłka. Skontaktuj się z nami kontakt@plantwear.pl

Czy wymieniacie baterie/czyścicie/serwisujecie zegarki drewniane?

Jak najbardziej. Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@plantwear.pl aby dowiedzieć się więcej.

WYSYŁKA

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Wszystkie przesyłki nadawane są za pośrednictwem DPD. W dniu wysyłki otrzymasz SMS z numerem śledzenia Twojej paczki. W dniu doręczenia otrzymasz kolejną wiadomość zawierającą bezpośredni kontakt do kuriera.

Czy wysyłacie poza granice Polski?

Istnieje taka możliwość. W tym przypadku koszt wysyłki to 60.00zł (na terenie Europy, przesyłki dostarcza DPD).

Jaki jest czas przetwarzania zamówienia?

Ze względu na naturę naszej działalności – ręczne tworzenie produktów wykonanych z drewna – czas realizacji zamówień może wynieść 2-7 dni roboczych. W przypadku zamówienia produktu z personalizacją, czas ten może się nieznacznie wydłużyć. Jeśli masz jakiekolwiek specjalne wymagania, skontaktuj się z nami kontakt@plantwear.pl

Czy wymagany jest mój podpis przy odbiorze?

Jak najbardziej. Wystarczy jednak że ktoś z domowników pod adresem podpisze.

PŁATNOŚCI

Jakie metody płatności obsługujecie?

Plantwear Polska przyjmuje płatności w następujące sposoby:

1. Paypal – zapłać z salda paypal bądź kartą kredytową/bankomatową

2. Transferuj.pl – eskpresowe przelewy + płatności kartą.

3. Przelew tradycyjny – w tym przypadku przelewu należy dokonać do 24h od złożenia zamówienia. Prosimy o przesyłanie potwierdzeń przelewów na adres kontakt@plantwear.pl

Czy kupowanie w sieci jest bezpieczne?

Wszystkie bramki płatności których używamy zapewniają szyfrowane połączenia SSL. Plantwear Polska nie przechowuje ani nie otrzymuje Twoich danych dotyczących płatności.

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki. Wybierz bramkę płatności, następnie zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę gdzie dokonasz płatności (nie dotyczy przelewu tradycyjnego). Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie automatycznie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty – w przypadku bramek płatności trwa to kilka minut; w przypadku przelewu tradycyjnego, jest to przetwarzane ręcznie po zaksięgowaniu wpłaty bądź przesłaniu potwierdzenia przelewu.

Jak mogę anulować/zmienić zamówienie?

Jeśli chcesz anulować/zmienić zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane – natychmiast skontaktuj się z nami kontakt@plantwear.pl

Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia nie jest wymagane zakładanie konta, aczkolwiek bardzo często przesyłamy oferty zniżkowe/wyprzedażowe do klientów, którzy założyli u nas konto.

Jaki jest czas przetwarzania zamówienia?

Zamówienia z magazynu wysyłamy w większości przypadku w przeciągu 24godzin od zaksięgowania wpłaty (bądź przesłania potwierdzenia przelewu). W okresach zwiększonego ruchu (dużej ilości zamówień) – przybliżony termin realizacji podawany jest na stronie produktu/kategorii produktu). Jeśli masz jakiekolwiek specjalne wymagania, skontaktuj się z nami kontakt@plantwear.pl

GWARANCJA/ZWROTY

Czy produkty Plantwear są pokryte gwarancją?

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami gwarancji TUTAJ

Jak mogę zwrócić produkt?

Produkty zamówienie na stronie www.plantwear.pl można zwrócić w stanie nieużywanym do 100 dni od daty otrzymania produktu.

Prawo do zwrotu nie obowiązuje w przypadku produktów personalizowanych.

Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz TUTAJ.

Czy muszę wypełnić formularz, aby dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu. Znajdziesz go TUTAJ wraz z innymi informacjami dotyczącymi zwrotów.

Masz pytanie na które nie znalazłeś/aś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami