ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIA

PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW

Kto tworzy produkty, które sprzedajecie?

Wszystkie produkty Plantwear są produkowane w naszym własnym warsztacie w woj. lubelskim w Polsce. Do naszego warsztatu przyjeżdzają surowe materiały i komponenty, a my zmieniamy je w piękne i ponadczasowe zegarki i okulary.

Czy używanie drewna jest ekologiczne?

Drewno którego używamy pochodzi ze źródeł zatwierdzonych przez FSC (Forest Stewardship Council). W większości przypadków to drewno z drzew które musiały zostać wycięte, tak aby utrzymać równowagę w ich leśnym ekosystemie i zrobić miejsce młodszym egzemplarzom.

DREWNIANE BRANSOLETKI PLECIONE

Czy mogę zmoczyć moją bransoletkę?

Pewnie! Nasze brasoletki są zabezpieczone naturalnym woskiem, który konserwuje drewianą zawieszkę. Bez trudu zniesie mycie rąk, letnią burzę czy umycie naczyń. Należy jednak unikać dłuższego kontaktu bransoletki z wodą, takiego jak kąpiel czy basen.

Jak dbać o plecioną bransoletkę?

Zawieszkę można przetrzeć wilgotną, czystą szmatką, a następnie wytrzeć do sucha. Od czasu do czasu możesz natrzeć ją kroplą naturalnego oleju spożywczego lub kosmetycznego.

Dla kogo przeznaczone są bransoletki?

Produkt jest przeznaczony dla dorosłych oraz dzieci powyżej 13 roku życia. Nie zalecamy noszenia bransoletek przez dzieci młodsze niż 13 lat, z uwagi na obecność małych elementów.

Czy bransoletka będzie na mnie pasować?

Bransoletki plecione są dostępne w dwóch rozmiarach: 6 mm i 10 mm. Grubsza bransoletka jest także dłuższa i ma nieco większą zawieszkę. Dlatego bransoletki o grubości 6 mm polecamy kobietom, a 10 mm – mężczyznom. Zapięcie bransoletki umożliwia regulację obwodu. Jeśli chcesz dostosować długość sznurka indywidualnie, skontaktuj się z nami.

Czy mogę zamówić bransoletkę z grawerem?

Tak, ale wyłącznie w modelu Imię :). Możesz zamówić grawer do 10 znaków licząc łącznie ze spacjami.

DREWNIANE BRANSOLETKI SZCZĘŚCIA

Jak wiązać bransoletkę szczęścia?

Bransoletkę wiążemy na stałe, na podwójny mocny węzełek. To uniemożliwia jej zdejmowanie, jednak bransoletki są niewielkie i dyskretne. Damska część załogi Plantwear nosi je nieustannie od kilku miesięcy – wyglądają jak nowe. 🙂

Czy mogę zmoczyć moją bransoletkę?

Pewnie! Nasze bransoletki są woskowane, co chroni drewno przed wpływem wody i zapobiega puchnięciu drewna. Są wiązane na stałe i dzielnie znoszą codzienne wielokrotne mycie rąk, kąpiele, wakacje nad słonym morzem i basen.

Dla kogo przeznaczone są bransoletki?

Z uwagi na obecność małych elementów, zalecamy noszenie bransoletek przez dorosłych oraz dzieci powyżej 13 roku życia. Jeśli chcesz dostosować długość sznurka indywidualnie, skontaktuj się z nami.

Jak dbać o bransoletkę szczęścia?

Od czasu do czasu możesz natrzeć drewnianą zawieszkę kropla naturalnego oleju spożywczego lub kosmetycznego. 

Czy mogę zamówić pudełko z grawerem?

Tak! Wykonujemy dowolny grawer na wierzchu pudełka. Wystarczy wypełnić pole “Personalizacja” przy zakupie wybranej bransoletki szczęścia. 

DREWNIANE OKULARY

Czy moje okulary mogą się zmoczyć?

Jasne że tak! Wszystkie nasze modele są zabezpieczone naturalnym woskiem który konserwuje drewno. Opady atmosferyczne/upuszczenie okularów do wody, nie sprawi im żadnej krzywdy. Pamiętaj jednak aby nie trzymać ich całkowicie zanurzonych w wodzie przez dłuższy czas.Większość modeli (zależnie od typu drewna) unosi się na powierzchni wody.

Jak wytrzymałe są drewniane okulary?

Drewno od lat było używane w wielu celach, gdzie był wymagany materiał o odpowiedniej trwałości i wytrzymałości (drewniane domy, łodzie, narzędzia). Okulary drewniane są tak naprawdę o wiele wytrzymalsze niż ich plastikowi koledzy. Sprawiają one tylko wrażenie lekkich i kruchych. Nie testujcie ich wytrzymałości w ekstremalnych warunkach – tego nie pokrywa gwarancja 🙂

Jak czyścić/pielęgnować drewniane okulary?

Aby wyczyścić okulary wykonane z drewna, można użyć wilgotnej szmatki. Staraj się pamiętać, aby następnie wytrzeć je przy użyciu suchej szmatki. Do czyszczenia soczewek można stosować szmatkę z mikro-włókna, bądź dedykowane płyny do czyszczenia soczewek okularowych.

Jakie parametry mają soczewki które stosujecie?

Wszystkie soczewki w drewnianych okularach Plantwear są wykonane z CR-39 (materiału wykonanego przy zastosowaniu włókien bawełny). Są o około 50% lżejsze niż szkło i posiadają wartwę zapobiegającą rysowaniu. Wszystkie soczewki zapewniają 100% ochronę przed promieniowaniami UVA/UVB (filtr UV400) i posiadają powłokę polaryzacyjną.

Czy można wstawić soczewki korekcyjne do drewnianych okularów?

Jasne że tak! Pamiętaj jednak aby nie próbować instalować/wyjmować soczewek własnoręcznie. Profesjonalny optyk nie będzie miał najmniejszego problemu z wstawieniem soczewek korekcyjnych.

Czy mogę zmienić kolor soczewek?

Jasne że tak! Jeśli znudził Ci się kolor soczewek w Twoich okularach, po prostu wyślij swoj okulary do nas i zmienimy soczewki wraz z przeprowadzeniem przeglądu Twoich oprawek (uszkodzenie mechaniczne, zawiasy). Koszt wymiany soczewek to 59zł + przesyłka. Skontaktuj się z nami kontakt@plantwear.pl

DREWNIANE ZEGARKI

Czy drewniane zegarki Plantwear są wodoodporne?

Nasze zegarki są odporne na zachlapania – to oznacza że nie można zanurzać ich w wodzie i unikać intensywnych opadów deszczu. Zachlapania powodowane myciem rąk nie powinny powodować żadnych problemów.

Czy można dopasować długość drewnianej bransolety?

Każdy zegarek Plantwear, który ma drewnianą bransoletę otrzymujesz wraz z zestawem do zmiany jej długości. Wymagane narzędzia to obcążki i nieduży młotek. Proces ten wymaga nieznacznych zdolności manualnych. Jeśli nie czujesz się w tym zbyt pewnie, zabierz go do zegarmistrza i bez problemu dostosuje długość.

Czy mogę zamienić drewnianą bransoletę na skórzany pasek?

Jeśli chcesz zmienić drewnianą bransoletę na pasek, skontaktuj się z nami i przedstawimy Ci pełną ofertę pasków.

Czy mogę zmienić baterie w zegarku Plantwear?

Jak najbardziej. Wystaczy tylko odkręcić dekielek na spodzie zegarka. Wymagany precyzyjny śrubokręt i nieznaczne zdolności manualne. Jeśli nie jesteś pewny/a czy dasz radę, najlepiej zanieś zegarek do zegarmistrza celem zmiany baterii.

Jak czyścić drewniany zegarek Plantwear?

Możesz go czyścić przy użyciu wilgotnej szmatki. Upewnij się że go wytrzesz przy użyciu suchej szmatki, tak aby nie pozostał wilgotny. W przypadku chęci ponownego nawoskowania, skontaktuj się z nami.

Czy wymieniacie baterie/czyścicie/serwisujecie zegarki drewniane?

Jak najbardziej. Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@plantwear.pl aby dowiedzieć się więcej.

DREWNIANE NASZYJNIKI “HORYZONTY WYOBRAŹNI”

Z czego wykonany jest łańcuszek w naszyjnikach “Horyzonty Wyobraźni”?

Naszyjniki z kolekcji “Horyzonty Wyobraźni” to połączenie zawieszki z naturalnego drewna i żywicy oraz srebrnego łańcuszka (próba 925). Możesz wybrać 1 z 3 typów srebrnego łańcuszka: linkę, kulki lub kostkę.

Jak dbać o naszyjniki na srebrnym łańcuszku?

Aby Twój łańcuszek jak najdłużej zachował blask i zachwycał oko, unikaj narażania go na kontakt z detergentami (np. w środkach czystości używanych podczas sprzątania). Zawarte w nich związki chemiczne w kontakcie ze srebrem często powodują jego utlenianie się i czernienie. W miarę możliwości, zdejmuj też swój łańcuszek przed kąpielą, nałożeniem kosmetyków czy ćwiczeniami na siłowni, ponieważ każdy z tych czynników może negatywnie wpływać na srebrną biżuterię. Srebrny łańcuszek zakładaj na czystą, suchą skórę i przechowuj w dedykowanym pudełeczku.

Czy mogę zmienić kamień naturalny w naszyjniku “Horyzont Wyobraźni”?

Naszyjniki “Horyzonty Wyobraźni” wykonujemy wyłącznie z kamieniem naturalnym – turkusem. Wybór innego kamienia jest możliwy wyłącznie w bransoletkach ze znakiem zodiaku.

Czy mogę zamówić dłuższy/krótszy naszyjnik?

Długość srebrnego łańcuszka w przypadku naszyjników “Horyzonty Wyobraźni” wynosi 45 cm. Nie ma możliwości zamówienia dłuższego lub krótszego naszyjnika.

DREWNIANE NASZYJNIKI CHOKERY

Jaki jest minimalny i maksymalny obwód chokera?

Każdy choker można regulować w zakresie ok. 30-35 cm. Umożliwia to łańcuszek ze stali nierdzewnej umieszczony przy zapięciu.

Czy mogę zamówić dłuższy/krótszy choker?

Nie ma możliwości zamówienia dłuższego lub krótszego chokera. Wykonujemy je wyłącznie w 1 rozmiarze, który jest regulowany w zakresie ok. 30-35 cm.

Jak stworzyć zestaw z chokerem?

Nasze chokery tworzą idealny zestaw z bransoletkami z kolekcji “4 Żywioły” oraz z zegarkami serii Fusion. Idealnie pasującą bransoletkę i zegarek znajdziesz niezależnie od tego, jaki kolor chokera wybierzesz.

Jak dbać o drewnianą zawieszkę z symbolem żywiołu?

Zawieszka została wykonana z naturalnego drewna i zabezpieczona naturalnym woskiem. Nie należy jej jednak narażać na długotrwały kontakt z wodą. W celu odświeżenia, wystarczy raz na jakiś czas przetrzeć zawieszkę odrobiną naturalnego oleju.

WYSYŁKA

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Przesyłki nadawane są za pośrednictwem kuriera DPD lub do wybranego paczkomatu InPost. W przypadku przesyłki kurierskiej DPD, w dniu wysyłki, otrzymasz SMS z numerem śledzenia Twojej paczki. W dniu doręczenia otrzymasz kolejną wiadomość zawierającą bezpośredni kontakt do kuriera.

Jaki jest czas przetwarzania zamówienia?

Ze względu na naturę naszej działalności – ręczne tworzenie produktów wykonanych z drewna – czas realizacji zamówień może wynieść 2-7 dni roboczych. W przypadku zamówienia produktu z personalizacją, czas ten może się nieznacznie wydłużyć. Czas realizacji ulega też wydłużeniu w okresie wzmożonej ilości zamówień, czyli w okresach okołoświątecznych, black friday, wyprzedaży, promocji itd.
Jeśli masz jakiekolwiek specjalne wymagania, skontaktuj się z nami kontakt@plantwear.pl

Czy wysyłacie poza granice Polski?

Istnieje taka możliwość. W tym przypadku koszt wysyłki to 60.00zł (na terenie Europy, przesyłki dostarcza DPD).

Czy wymagany jest mój podpis przy odbiorze?

Jak najbardziej. Wystarczy jednak że ktoś z domowników pod adresem podpisze.

PŁATNOŚCI

Jakie metody płatności obsługujecie?

Plantwear Polska przyjmuje płatności w następujące sposoby:

1. Paypal – zapłać z salda paypal bądź kartą kredytową/debetową.

2. Tpay – ekspresowe przelewy, płatności kartą, BLIK.

3. Przelew tradycyjny – w tym przypadku przelewu należy dokonać do 24h od złożenia zamówienia. Prosimy o przesyłanie potwierdzeń przelewów na adres kontakt@plantwear.pl

4. Płatność za pobraniem paczki.

Czy kupowanie w sieci jest bezpieczne?

Wszystkie bramki płatności których używamy zapewniają szyfrowane połączenia SSL. Plantwear Polska nie przechowuje ani nie otrzymuje Twoich danych dotyczących płatności.

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki. Wybierz bramkę płatności, następnie zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę gdzie dokonasz płatności (nie dotyczy przelewu tradycyjnego). Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie automatycznie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty – w przypadku bramek płatności trwa to kilka minut; w przypadku przelewu tradycyjnego, jest to przetwarzane ręcznie po zaksięgowaniu wpłaty bądź przesłaniu potwierdzenia przelewu.

Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia nie jest wymagane zakładanie konta, aczkolwiek bardzo często przesyłamy oferty zniżkowe/wyprzedażowe do klientów, którzy założyli u nas konto.

Jak mogę anulować/zmienić zamówienie?

Jeśli chcesz anulować/zmienić zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane – natychmiast skontaktuj się z nami kontakt@plantwear.pl

Jaki jest czas przetwarzania zamówienia?

Ze względu na naturę naszej działalności – ręczne tworzenie produktów wykonanych z drewna – czas realizacji zamówień może wynieść 2-7 dni roboczych. W przypadku zamówienia produktu z personalizacją, czas ten może się nieznacznie wydłużyć. Czas realizacji ulega też wydłużeniu w okresie wzmożonej ilości zamówień, czyli w okresach okołoświątecznych, black friday, wyprzedaży, promocji itd.
Jeśli masz jakiekolwiek specjalne wymagania, skontaktuj się z nami kontakt@plantwear.pl

GWARANCJA/ZWROTY

Czy produkty Plantwear są objęte gwarancją?

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami gwarancji TUTAJ

Czy muszę wypełnić formularz, aby dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu. Znajdziesz go TUTAJ wraz z innymi informacjami dotyczącymi zwrotów.

Przed zwrotem skontaktuj się z nami mailowo na adres: kontakt@plantwear.pl – nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Jak mogę zwrócić produkt?

Produkty zamówienie na stronie www.plantwear.pl można zwrócić w stanie nieużywanym do 100 dni od daty otrzymania produktu. Przed zwrotem skontaktuj się z nami mailowo na adres: kontakt@plantwear.pl – nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Możesz dokonać też szybkiego zwrotu produktu za pomocą wybranego przez siebie paczkomatu InPost. Zobacz, jakie to proste – kliknij TUTAJ!

Zwrot środków za produkty z wykonanym grawerem (np. zegarek, okulary), zostaje pomniejszony o koszt graweru. W przypadku produktu całkowicie spersonalizowanego (np. bransoletka „Imię”, drewniana kartka z życzeniami) Konsumentowi nie przysługuje prawo zwrotu towaru.

Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz TUTAJ.

Masz pytanie na które nie znalazłeś/aś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.
Zestawy bestsellerów 20% taniej - klik!

Zapisz się do newslettera i odbierz rabat na pierwsze zakupy!

Dołącz do Ludzi Plantwear! Bądź na bieżąco z promocjami oraz nowościami i... odbierz rabat powitalny na pierwsze zakupy! Sprawdź swoją skrzynkę mailową i potwierdź swój zapis do newslettera.

Zapisuję się (i wiem, że mogę się wypisać w każdej chwili). Zgadzam się na przechowywanie i przetwarzanie moich danych przez firmę Plantwear S.A. Wyrażam zgodę na otrzymywanie za pomocą poczty elektronicznej informacji handlowych, w rozumieniu art. 9 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

FreshMail.pl