- Regulamin określa zasady nagrywania rozmów telefonicznych (zwane dalej Rejestrowaniem), a także sposoby ich zabezpieczenia oraz zasady ich udostępniania, w ramach usługi Call Center oferowanej przez Plantwear S.A. z siedzibą w Radzyniu Podlaskim (dalej zwaną Plantwear).
- Podstawą prawną Regulaminu jest rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO).
- Przed rozpoczęciem rejestrowania, rozmówca jest o nim informowany . Jeżeli rozmówca nie wyraża zgody na rejestrowanie, powinien przerwać połączenie telefoniczne.
- Celem rejestrowania jest:
– zapewnienie najwyższych standardów obsługi telefonicznej realizowanej przez pracowników Plantwear,
– udzielenie wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania Klientów dotyczące bieżącej oferty produktów Plantwear SA ze strony internetowej www.plantwear.pl,
– udzielenie wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania Klientów dotyczące zakupionych przez Klientów produktów, w szczególności w zakresie zwrotu, wymiany i reklamacji,
– zabezpieczenie interesu prawnego osoby, której dane osobowe zarejestrowano w systemie nagrywania rozmów telefonicznych oraz ich administratora (Plantwear) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów lub dochodzenia roszczeń oraz zabezpieczenia materiału dowodowego.
- Rejestrowanie w celach, o których mowa w pkt 4, realizowane jest ze względu na prawnie uzasadniony interes Plantwear (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Nagrane rozmowy telefoniczne nie mogą być wykorzystywane w innych celach niż wskazane powyżej, chyba że przepisy prawa nakładają obowiązek ich wykorzystania w innych celach niż te wskazane w Regulaminie.
- Podczas rejestrowania zapisywane są wszystkie dane osobowe przekazywane przez rozmówcę.
- W oparciu o otrzymane dane osobowe, nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje względem rozmówców ani rozmówca nie jest profilowany.
- Do rejestrowania służy oprogramowanie firmy Telecube (Claude ICT Poland Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach 44-100). Elementy infrastruktury do rejestrowania są na bieżąco udoskonalane, wymieniane i rozszerzane.
- Czas przechowywania rozmów telefonicznych wynosi 30 dni. Rozmowy telefoniczne mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w przypadku uprawnionego żądania wynikającego z zakresu działania takiego podmiotu.
- Osoby, których rozmowy zostały nagrane, po uprzednim złożeniu wniosku, mają prawo dostępu do treści do swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. Mają również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących ich osoby narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Każdy przypadek nagrania rozmowy telefonicznej na jakikolwiek przenośny nośnik musi zostać odnotowany stosownym protokołem przekazania.
- Plantwear zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa przechowywania danych osobowych zgromadzonych w czasie Rejestrowania, bezpośrednio lub przez podmioty trzecie, w tym firmę Telecube (Claude ICT Poland Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach 44-100).
- Odbiorcą danych osobowych mogą być podmioty przetwarzające dane w imieniu Plantwear na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmiot zapewniający informatyczną obsługę systemu Rejestrowania (Claude ICT Poland Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach 44-100) oraz podmioty zobowiązane do tego na podstawie przepisów prawa.
- Szczegółowe informacje związane z ochroną danych osobowych zamieszczone są w regulaminie sklepu Plantwear.pl znajdującym się pod adresem internetowym: plantwear.pl/regulamin.
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Plantwear pod adresem e-mail: [email protected], lub pisemnie na adres: ul. Bohaterów 61B, 21-300 Radzyń Podlaski.
- Regulamin może ulec zmianie. Podstawą zmiany Regulaminu mogą być zmiany stanu prawnego lub zmiany zasad nagrywania rozmów telefonicznych.