GWARANCJA – INFORMACJE

WSZYSTKIE PRODUKTY PLANTWEAR SĄ CHRONIONE GWARANCJĄ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY

GWARANCJA – POLITYKA

Produkty Plantwear objęte są 24-miesięczna gwarancją. Gwarancja ta pokrywa defekty produkcyjne i wynikłe z błędów podczas obróbki/składania/polerowania produktów. Ostateczna decyzja zależy od Plantwear. Plantwear akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Plantwear. Jeżeli zakupiłeś/aś produkt Plantwear od innego sprzedawcy, należy zwrócić się do niego z roszczeniem (jeżeli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie chcę przyjąć roszczenia – poinformuj nas).

Soczewki okularowe i baterie w zegarkach nie są pokryte 24-miesięczną gwarancją. Jeżeli w okularach zostały zainstalowane soczewki korekcyjne, należy je usunąć przed przesłaniem produktu celem inspekcji. Nie bierzemy odpowiedzialności za soczewki korekcyjne przesłane do nas wraz z okularami.

Plantwear nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne wynikłe jako efekt niewłaściwego użycia produktów.

Jeżeli produkt zostaje naprawiony, bądź wymieniony na nowy w ramach roszczenia gwarancyjnego – nowy produkt jest objęty nowym, 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

ROSZCZENIE GWARANCYJNE

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, pobierz formularz zwrotu, wypełnij i wyślij do nas wraz z produktem – my zajmiemy się resztą! (w razie pytań, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@plantwear.pl.

Need more information? Contact Us