PLANTWEAR GWARANCJA – INFORMACJE

KAŻDY PRODUKT PLANTWEAR JEST OBJĘTY
24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ

GWARANCJA – POLITYKA

Produkty Plantwear objęte są 24-miesięczna gwarancją. Gwarancja ta pokrywa defekty produkcyjne i wynikłe z błędów podczas obróbki/składania/polerowania produktów. Ostateczna decyzja zależy od Plantwear. Plantwear akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Plantwear. Jeżeli zakupiłeś/aś produkt Plantwear od innego sprzedawcy, należy zwrócić się do niego z roszczeniem (jeżeli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie chcę przyjąć roszczenia – poinformuj nas).

Soczewki okularowe, baterie i paski w zegarkach nie są objęte 24-miesięczną gwarancją. Jeżeli w okularach zostały zainstalowane soczewki korekcyjne, należy je usunąć przed przesłaniem produktu. Nie bierzemy odpowiedzialności za soczewki korekcyjne przesłane do nas wraz z okularami.

Plantwear nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne wynikłe jako efekt niewłaściwego użycia produktów.

Jeżeli produkt zostaje naprawiony, bądź wymieniony na nowy w ramach roszczenia gwarancyjnego – nowy produkt jest objęty nowym, 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

ROSZCZENIE GWARANCYJNE

Jak szybko i wygodnie zgłosić roszczenie gwarancyjne?

1. Szybki zwrot paczkomatem

Skorzystaj z Szybkiego Zwrotu Paczkomatem InPost i nadaj paczkę o dowolnej porze, w dowolnym paczkomacie!

Do przesyłki dołącz wypełniony formularz gwarancyjny – my zajmiemy się resztą!

Formularz pobierzesz tutaj:

.

2. Samodzielna wysyłka paczki

Nie masz paczkomatu w okolicy? Nic nie szkodzi! Możesz nadać do nas paczkę  w dowolny sposób (np. pocztą polską, kurierem).  Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Do przesyłki dołącz wydrukowany i wypełniony formularz gwarancyjny. Pobierzesz go tutaj:

 Masz pytania? Wątpliwości? Sugestie? Skontaktuj się z nami!

Więcej informacji  – [email protected]

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.
Prezenty z gwarancją dostawy do Świąt!