Prawie jeden na cztery gatunki roślin na Ziemi, znajduje się w Brazylii. Unikalne formacje, takie jak Las Atlantycki, należą do najbardziej bioróżnorodnych ekosystemów na świecie – jest on domem dla blisko 60% wszystkich zagrożonych gatunków zwierząt w Brazylii, 21 gatunków i podgatunków nie występuje też nigdzie indziej na świecie. Zagrożony jest jednak degradacją, a bez niego każdy z nas straci regulator klimatu pomagający utrzymać czyste powietrze i życie na Ziemi. Przywracaniem i rekultywacją Lasu Atlantyckiego zajmuje się organizacja The Nature Conservancy, która w 2008 roku uruchomiła kampanię “Plant a Billion Trees” i od tego przywrócono już około 28.000 akrów terenów zdegradowanych. Interaktywne mapy lasu ze szczegółami projektu zobaczyć można na stronie plantabillion.org. W działaniach wspiera ją wielu partnerów korporacyjnych, m.in. American Electric Power, Bank of America, BP, Caterpillar, Chevron, Coca-Cola, ExxonMobil, Nestlé, Xerox. Firmy na całym świecie mogą pomóc i mają znaczący wpływ na nasz klimat, dlatego również Plantwear zaangażował się w te działania. Zrozumienie wartości przyrody pozwala na jej ochronę i pomaga podejmować lepsze dla środowiska decyzje. Oddajemy więc Matce Naturze o wiele więcej, niż bierzemy – sadzimy w Brazylii około 50 drzew miesięcznie. Do tej pory to już około 1500 sztuk!
Jak podaje The Nature Conservancy, zalesianie Lasu Atlantyckiego może usunąć nawet 10 milionów ton dwutlenku węgla z atmosfery rocznie, co jest równoważne usunięciu około dwóch milionów samochodów z dróg. Lasy na Ziemi potrzebują naszej pomocy: są wycinane i degradowane w tempie 32 milionów akrów na całym świecie rocznie. Wszyscy mogą pomóc – każdy oddany dolar to jedno zasadzone drzewo. Włączcie się do akcji na https://support.nature.org/site/Donation2?10420.donation=form1&df_id=10420
Jakiś czas temu za sprawą Sami Wiecie Kogo, rozgorzała dyskusja o tym, ile produktów reklamowanych jako polskie, rzeczywiście powstaje w naszym kraju. Zapraszamy Was więc do nas, do Plantwear – na krótką opowieść o tym, co dla nas znaczy polski produkt i polski producent. Na początek, powiemy to jasno i wyraźnie: jesteśmy polskim producentem drewnianych zegarków i akcesoriów – nie ich importerem. Oznacza to, że wszystkie produkty Plantwear powstają w Polsce, …
22 kwietnia to Światowy Dzień Ziemi. W 2019 roku spotkaliśmy się z Wami w Puszczy Niepołomickiej, by posadzić drzewa w ramach akcji 1 zdjęcie = 1 drzewo, którą organizujemy na Instagramie. Z uwagi na trudną sytuację, musieliśmy zmienić plany i zrezygnować z wiosennej edycji sadzenia drzew. Możecie być jednak pewni, że gdy tylko wszystko wróci do normy: spotkamy się ponownie i wspólnie posadzimy kolejny las! Tymczasem, przekonajcie się jak dużo udało …
W sierpniu odbył się casting na twarz marki Plantwear. Pięciu zwycięzców – Nikolę, Mateusza, Kasię oraz braci Piotra i Pawła, przedstawiamy na naszym Facebooku. Mateusz to pasjonat dobrych filmów oraz długich drzemek. Nikola uczy języka angielskiego w szkole językowej oraz w przedszkolu, jest studentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Kasia pochodzi z Cieszyna i na co dzień zajmuje się rzeźbiarstwem. Natomiast Paweł i Piotr pasjonują się sportem, zwłaszcza crossfitem i boksem. …
Razem chronimy lasy Brazylii
Prawie jeden na cztery gatunki roślin na Ziemi, znajduje się w Brazylii. Unikalne formacje, takie jak Las Atlantycki, należą do najbardziej bioróżnorodnych ekosystemów na świecie – jest on domem dla blisko 60% wszystkich zagrożonych gatunków zwierząt w Brazylii, 21 gatunków i podgatunków nie występuje też nigdzie indziej na świecie. Zagrożony jest jednak degradacją, a bez niego każdy z nas straci regulator klimatu pomagający utrzymać czyste powietrze i życie na Ziemi. Przywracaniem i rekultywacją Lasu Atlantyckiego zajmuje się organizacja The Nature Conservancy, która w 2008 roku uruchomiła kampanię “Plant a Billion Trees” i od tego przywrócono już około 28.000 akrów terenów zdegradowanych. Interaktywne mapy lasu ze szczegółami projektu zobaczyć można na stronie plantabillion.org. W działaniach wspiera ją wielu partnerów korporacyjnych, m.in. American Electric Power, Bank of America, BP, Caterpillar, Chevron, Coca-Cola, ExxonMobil, Nestlé, Xerox. Firmy na całym świecie mogą pomóc i mają znaczący wpływ na nasz klimat, dlatego również Plantwear zaangażował się w te działania. Zrozumienie wartości przyrody pozwala na jej ochronę i pomaga podejmować lepsze dla środowiska decyzje. Oddajemy więc Matce Naturze o wiele więcej, niż bierzemy – sadzimy w Brazylii około 50 drzew miesięcznie. Do tej pory to już około 1500 sztuk!
Jak podaje The Nature Conservancy, zalesianie Lasu Atlantyckiego może usunąć nawet 10 milionów ton dwutlenku węgla z atmosfery rocznie, co jest równoważne usunięciu około dwóch milionów samochodów z dróg. Lasy na Ziemi potrzebują naszej pomocy: są wycinane i degradowane w tempie 32 milionów akrów na całym świecie rocznie. Wszyscy mogą pomóc – każdy oddany dolar to jedno zasadzone drzewo. Włączcie się do akcji na https://support.nature.org/site/Donation2?10420.donation=form1&df_id=10420
i kamienia
Podobne wpisy
Polski produkt, polska produkcja – co to dla nas znaczy?
Jakiś czas temu za sprawą Sami Wiecie Kogo, rozgorzała dyskusja o tym, ile produktów reklamowanych jako polskie, rzeczywiście powstaje w naszym kraju. Zapraszamy Was więc do nas, do Plantwear – na krótką opowieść o tym, co dla nas znaczy polski produkt i polski producent. Na początek, powiemy to jasno i wyraźnie: jesteśmy polskim producentem drewnianych zegarków i akcesoriów – nie ich importerem. Oznacza to, że wszystkie produkty Plantwear powstają w Polsce, …
Sadzimy drzewa za zdjęcia bransoletek: co z 4 edycją?
22 kwietnia to Światowy Dzień Ziemi. W 2019 roku spotkaliśmy się z Wami w Puszczy Niepołomickiej, by posadzić drzewa w ramach akcji 1 zdjęcie = 1 drzewo, którą organizujemy na Instagramie. Z uwagi na trudną sytuację, musieliśmy zmienić plany i zrezygnować z wiosennej edycji sadzenia drzew. Możecie być jednak pewni, że gdy tylko wszystko wróci do normy: spotkamy się ponownie i wspólnie posadzimy kolejny las! Tymczasem, przekonajcie się jak dużo udało …
Laureaci castingu na twarz Plantwear
W sierpniu odbył się casting na twarz marki Plantwear. Pięciu zwycięzców – Nikolę, Mateusza, Kasię oraz braci Piotra i Pawła, przedstawiamy na naszym Facebooku. Mateusz to pasjonat dobrych filmów oraz długich drzemek. Nikola uczy języka angielskiego w szkole językowej oraz w przedszkolu, jest studentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Kasia pochodzi z Cieszyna i na co dzień zajmuje się rzeźbiarstwem. Natomiast Paweł i Piotr pasjonują się sportem, zwłaszcza crossfitem i boksem. …