PLANTWEAR GWARANCJA – INFORMACJE

KAŻDY PRODUKT PLANTWEAR JEST OBJĘTY
24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ

GWARANCJA – POLITYKA

Produkty Plantwear objęte są 24-miesięczna gwarancją. Gwarancja ta pokrywa defekty produkcyjne i wynikłe z błędów podczas obróbki/składania/polerowania produktów. Ostateczna decyzja zależy od Plantwear. Plantwear akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Plantwear. Jeżeli zakupiłeś/aś produkt Plantwear od innego sprzedawcy, należy zwrócić się do niego z roszczeniem (jeżeli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie chcę przyjąć roszczenia – poinformuj nas).

Soczewki okularowe, baterie i paski w zegarkach nie są objęte 24-miesięczną gwarancją. Jeżeli w okularach zostały zainstalowane soczewki korekcyjne, należy je usunąć przed przesłaniem produktu. Nie bierzemy odpowiedzialności za soczewki korekcyjne przesłane do nas wraz z okularami.

Plantwear nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne wynikłe jako efekt niewłaściwego użycia produktów.

Jeżeli produkt zostaje naprawiony, bądź wymieniony na nowy w ramach roszczenia gwarancyjnego – nowy produkt jest objęty nowym, 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

ROSZCZENIE GWARANCYJNE

Jak zgłosić roszczenie gwarancyjne?

.Samodzielna wysyłka paczki

Nadaj do nas paczkę w dowolny sposób (np. pocztą polską, kurierem).  Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Prosimy również o niewysyłanie do nas przesyłek poleconych Pocztą Polską. Do przesyłki dołącz wydrukowany i wypełniony formularz gwarancyjny. Pobierzesz go tutaj:

 Masz pytania? Wątpliwości? Sugestie? Skontaktuj się z nami!

Więcej informacji  – kontakt@plantwear.pl

Trwa wrzucanie do koszyka . . .
  • Brak produktów w koszyku.
WIELKA PROMOCJA ! Wszystkie artykuły aż 30% taniej !! Sprawdź !