GWARANCJA – POLITYKA
Produkty Plantwear objęte są 24-miesięczna gwarancją. Gwarancja ta pokrywa defekty produkcyjne i wynikłe z błędów podczas obróbki/składania/polerowania produktów. Ostateczna decyzja zależy od Plantwear. Plantwear akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Plantwear. Jeżeli zakupiłeś/aś produkt Plantwear od innego sprzedawcy, należy zwrócić się do niego z roszczeniem (jeżeli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie chcę przyjąć roszczenia – poinformuj nas).
Soczewki okularowe, baterie i paski w zegarkach nie są objęte 24-miesięczną gwarancją. Jeżeli w okularach zostały zainstalowane soczewki korekcyjne, należy je usunąć przed przesłaniem produktu. Nie bierzemy odpowiedzialności za soczewki korekcyjne przesłane do nas wraz z okularami.
Plantwear nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne wynikłe jako efekt niewłaściwego użycia produktów.
Jeżeli produkt zostaje naprawiony, bądź wymieniony na nowy w ramach roszczenia gwarancyjnego – nowy produkt jest objęty nowym, 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.
ROSZCZENIE GWARANCYJNE
Jak zgłosić roszczenie gwarancyjne?
Nadaj do nas paczkę w dowolny sposób (np. pocztą polską, kurierem). Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Prosimy również o niewysyłanie do nas przesyłek poleconych Pocztą Polską. Do przesyłki dołącz wydrukowany i wypełniony formularz gwarancyjny. Pobierzesz go tutaj:
Masz pytania? Wątpliwości? Sugestie? Skontaktuj się z nami!