Niby nie ocenia się książki po okładce, a jednak opakowanie potrafi zachwycić klienta jeszcze przed kontaktem z produktem. W Plantwear wierzymy, że to pierwszy krok do zadowolenia z zakupu i… powrotu do sklepu. Dlatego dziś opowiemy Wam o tym, jak pakujemy nasze zegarki, akcesoria czy biżuterię oraz – dlaczego właśnie tak.
Przede wszystkim: zawsze zakładamy, że tworzymy prezenty. Niezależnie bowiem od tego, czy ktoś kupuje drewniany produkt Plantwear dla siebie czy kogoś bliskiego, towarzyszą mu podobne emocje i oczekiwania. Chce czegoś wyjątkowego, nieszablonowego, z efektem WOW. Chce przeświadczenia, że to dobry zakup – i chce go zanim jeszcze otworzy pudełko. Wiemy, jak mu je dać. 😉
Zacznijmy od bestsellerów. Jednym z najpopularniejszych produktów w naszej ofercie są bransoletki szczęścia. Pakujemy je w minimalistyczne, drewniane pudełeczko, w którym umieszczamy dedykowaną drewnianą wkładkę z przesłaniem: “Nie bój się marzyć. Sięgaj po więcej. Idź swoją drogą”. To chyba najbardziej uroczo zapakowany produkt Plantwear i właśnie ten urok doceniło już ponad 50 000 kobiet.
Nie ma tu miejsca na przypadek, wszystko jest precyzyjnie przemyślane. Pudełko (oraz nasze logo na wieczku) jest niewielkie i minimalistyczne – jak sama bransoletka. Zamyka się na magnesy, dzięki czemu jest bardzo wygodne. Bransoletkę każdorazowo zawijamy wokół drewnianej wkładki, na której podpisuje się osoba, która wykonała bransoletkę. Całość jest od razu gotowa do wręczenia w formie prezentu.
Minimalistyczny produkt w minimalistycznym opakowaniu – dajemy emocje.
Na szczególną uwagę zasługują też opakowania bransoletek z kolekcji Zodiak. To dedykowane drewniane pudełko (z możliwością graweru na wieczku), w kartonowej owijce. Jej kolor jest dopasowany do koloru naturalnego kamienia, który do swojej bransoletki wybiera klient. Wewnątrz pudełka znajduje się też wkładka z dodatkowymi informacjami o właściwym kamieniu. Na boku pudełka naklejamy papierową zakładkę, na której wybijamy nazwę znaku zodiaku oraz rozmiar bransoletki. Dzięki niej, drewniane pudełko nie ma też możliwości samoczynnego wysunięcia się z kartonowej owijki. Każdy, nawet najmniejszy, element opakowania ma zatem swoją funkcję.
Daj klientowi możliwość wyboru – nawet opakowania: Kolekcja Zodiak.
Wyróżniaj się, ale – daj się rozpoznać
Opakowanie to jednak wizytówka nie tylko produktu, ale też producenta. Dlatego warto, by wyróżniało się wśród innych (zwłaszcza – podobnych na rynku, właściwych dla tej samej grupy produktowej), ale jednocześnie – było w jakimś stopniu spójne z opakowaniami innych produktów w ofercie. Jak to robimy w Plantwear?
Po pierwsze: nasze produkty łączy drewno (a to zaskoczenie, co? 😉 ). Używamy go nie tylko jako materiału do ich wykonania, ale często jako intrygującego i mocno zabezpieczającego produkt opakowania. Szczególnie wyraźnie widać to na przykładzie bransoletek z koralików, magnetycznych i skórzanych.
Spójne pudełko z możliwością graweru – elegancja i funkcjonalność.
Powtarzalna bryła pudełka, wykonana każdorazowo z tego samego materiału, pozwala klientom identyfikować ten design właśnie z naszą marką. Minimalizm, prostota, naturalne materiały – to cechy, które są dla nas ważne i które komunikujemy również poprzez opakowanie. Dodatkowo, jakiś czas temu wprowadziliśmy ujednolicone kartonowe pudełka, które potęgują efekt spójności wśród różnych produktów z naszej oferty.
Opakowania dla produktów B2B
Również w przypadku realizacji B2B opakowania produktów odgrywają ważną rolę. Są w końcu najlepszym miejscem do naniesienia logotypu firmy. Dają możliwość umieszczenia go w wyraźny sposób, a jednocześnie – pozwalają uniknąć ostentacyjnego logowania samego produktu. Coraz więcej marek rozumie, że duże logo na zegarku czy okularach może wywołać u kontrahenta niechęć do korzystania z produktu. No, chyba że ma się w logo pandę, bo kto nie kocha pandy? 😉
Jako polski producent drewnianych zegarków i akcesoriów (a więcej o tym, jak wygląda u nas produkcja, znajdziesz w poprzednim artykule) zawsze staramy się pogodzić oczekiwania potencjalnego kontrahenta z wymaganiami klienta biznesowego. Co możemy zrobić dla Ciebie? Opowiedz nam o tym, napisz na marketing@plantwear.pl!
Na jesienny spadek nastroju postawiliśmy na szaleństwo zakupów! W miniony weekend wzięliśmy udział w akcji Weekend Zniżek magazynu Avanti. W najnowszym numerze, oprócz modnych stylizacji i porad, znalazły się kupony rabatowe do ponad 5000 sklepów w całej Polsce, w tym również te z kodami na zakupy w naszym sklepie internetowym. Kosmetyki, biżuterię, bieliznę, torebki, obuwie, odzież, artykuły sportowe czy wyposażenie domu można było wybierać spośród aż 278 marek.
Obiecaliśmy, że 10% ze sprzedaży naszych adresówek przekażemy na szczytny cel – i tak się właśnie stało. Zobaczcie, co podarowaliśmy schronisku TTB Poznań. Łącznie udało się nam kupić prawie 200 kg karmy na pomoc czworonogom. Pomaganie zwierzakom to taka nasza mała tradycja – zawsze chętnie angażujecie się w akcje pomocowe. Rok temu mogliśmy wspólnie pomóc buldożkom – więcej o akcji przeczytacie TUTAJ. Co udało …
Być może nie widzi różnicy między sukienką i spódnicą. Nie zawsze dostrzega spektakularną zmianę po Twojej wizycie u fryzjera, nie rozumie, o co chodzi z tym całym hybrydowym manicure, a zalotka to dla niego nazwa jakiegoś wirusa. Być może odnajdujesz w nim wiele cech Sida leniwca z “Epoki Lodowcowej”. Ale: i tak kochasz go najbardziej na świecie. Dlatego podpowiemy Ci, jak wybrać prezent na walentynki dla chłopaka – i to z efektem WOW! Zdarza się, …
Potęga opakowania, czyli jak zachwycić klienta jeszcze przed otwarciem pudełka?
Niby nie ocenia się książki po okładce, a jednak opakowanie potrafi zachwycić klienta jeszcze przed kontaktem z produktem. W Plantwear wierzymy, że to pierwszy krok do zadowolenia z zakupu i… powrotu do sklepu. Dlatego dziś opowiemy Wam o tym, jak pakujemy nasze zegarki, akcesoria czy biżuterię oraz – dlaczego właśnie tak.
Przede wszystkim: zawsze zakładamy, że tworzymy prezenty. Niezależnie bowiem od tego, czy ktoś kupuje drewniany produkt Plantwear dla siebie czy kogoś bliskiego, towarzyszą mu podobne emocje i oczekiwania. Chce czegoś wyjątkowego, nieszablonowego, z efektem WOW. Chce przeświadczenia, że to dobry zakup – i chce go zanim jeszcze otworzy pudełko. Wiemy, jak mu je dać. 😉
Wszystkie nasze bransoletki plecione ‚witają się’ z klientami.
Minimalizm, prostota, estetyka
Zacznijmy od bestsellerów. Jednym z najpopularniejszych produktów w naszej ofercie są bransoletki szczęścia. Pakujemy je w minimalistyczne, drewniane pudełeczko, w którym umieszczamy dedykowaną drewnianą wkładkę z przesłaniem: “Nie bój się marzyć. Sięgaj po więcej. Idź swoją drogą”. To chyba najbardziej uroczo zapakowany produkt Plantwear i właśnie ten urok doceniło już ponad 50 000 kobiet.
Bransoletki szczęścia, czyli minimalizm w najpiękniejszej postaci.
Nie ma tu miejsca na przypadek, wszystko jest precyzyjnie przemyślane. Pudełko (oraz nasze logo na wieczku) jest niewielkie i minimalistyczne – jak sama bransoletka. Zamyka się na magnesy, dzięki czemu jest bardzo wygodne. Bransoletkę każdorazowo zawijamy wokół drewnianej wkładki, na której podpisuje się osoba, która wykonała bransoletkę. Całość jest od razu gotowa do wręczenia w formie prezentu.
Minimalistyczny produkt w minimalistycznym opakowaniu – dajemy emocje.
Na szczególną uwagę zasługują też opakowania bransoletek z kolekcji Zodiak. To dedykowane drewniane pudełko (z możliwością graweru na wieczku), w kartonowej owijce. Jej kolor jest dopasowany do koloru naturalnego kamienia, który do swojej bransoletki wybiera klient. Wewnątrz pudełka znajduje się też wkładka z dodatkowymi informacjami o właściwym kamieniu. Na boku pudełka naklejamy papierową zakładkę, na której wybijamy nazwę znaku zodiaku oraz rozmiar bransoletki. Dzięki niej, drewniane pudełko nie ma też możliwości samoczynnego wysunięcia się z kartonowej owijki. Każdy, nawet najmniejszy, element opakowania ma zatem swoją funkcję.
Daj klientowi możliwość wyboru – nawet opakowania: Kolekcja Zodiak.
Wyróżniaj się, ale – daj się rozpoznać
Opakowanie to jednak wizytówka nie tylko produktu, ale też producenta. Dlatego warto, by wyróżniało się wśród innych (zwłaszcza – podobnych na rynku, właściwych dla tej samej grupy produktowej), ale jednocześnie – było w jakimś stopniu spójne z opakowaniami innych produktów w ofercie. Jak to robimy w Plantwear?
Zegarki Serii Fusion pakujemy w dedykowane drewniane pudełka.
Po pierwsze: nasze produkty łączy drewno (a to zaskoczenie, co? 😉 ). Używamy go nie tylko jako materiału do ich wykonania, ale często jako intrygującego i mocno zabezpieczającego produkt opakowania. Szczególnie wyraźnie widać to na przykładzie bransoletek z koralików, magnetycznych i skórzanych.
Spójne pudełko z możliwością graweru – elegancja i funkcjonalność.
Powtarzalna bryła pudełka, wykonana każdorazowo z tego samego materiału, pozwala klientom identyfikować ten design właśnie z naszą marką. Minimalizm, prostota, naturalne materiały – to cechy, które są dla nas ważne i które komunikujemy również poprzez opakowanie. Dodatkowo, jakiś czas temu wprowadziliśmy ujednolicone kartonowe pudełka, które potęgują efekt spójności wśród różnych produktów z naszej oferty.
Opakowania dla produktów B2B
Również w przypadku realizacji B2B opakowania produktów odgrywają ważną rolę. Są w końcu najlepszym miejscem do naniesienia logotypu firmy. Dają możliwość umieszczenia go w wyraźny sposób, a jednocześnie – pozwalają uniknąć ostentacyjnego logowania samego produktu. Coraz więcej marek rozumie, że duże logo na zegarku czy okularach może wywołać u kontrahenta niechęć do korzystania z produktu. No, chyba że ma się w logo pandę, bo kto nie kocha pandy? 😉
Zobacz więcej naszych realizacji B2B.
Jako polski producent drewnianych zegarków i akcesoriów (a więcej o tym, jak wygląda u nas produkcja, znajdziesz w poprzednim artykule) zawsze staramy się pogodzić oczekiwania potencjalnego kontrahenta z wymaganiami klienta biznesowego. Co możemy zrobić dla Ciebie? Opowiedz nam o tym, napisz na marketing@plantwear.pl!
Podobne wpisy
Weekend Zniżek z Plantwear
Na jesienny spadek nastroju postawiliśmy na szaleństwo zakupów! W miniony weekend wzięliśmy udział w akcji Weekend Zniżek magazynu Avanti. W najnowszym numerze, oprócz modnych stylizacji i porad, znalazły się kupony rabatowe do ponad 5000 sklepów w całej Polsce, w tym również te z kodami na zakupy w naszym sklepie internetowym. Kosmetyki, biżuterię, bieliznę, torebki, obuwie, odzież, artykuły sportowe czy wyposażenie domu można było wybierać spośród aż 278 marek.
Pomagamy terierom typu bull! Podsumowanie akcji
Obiecaliśmy, że 10% ze sprzedaży naszych adresówek przekażemy na szczytny cel – i tak się właśnie stało. Zobaczcie, co podarowaliśmy schronisku TTB Poznań. Łącznie udało się nam kupić prawie 200 kg karmy na pomoc czworonogom. Pomaganie zwierzakom to taka nasza mała tradycja – zawsze chętnie angażujecie się w akcje pomocowe. Rok temu mogliśmy wspólnie pomóc buldożkom – więcej o akcji przeczytacie TUTAJ. Co udało …
Prezent na walentynki dla niego – 3 propozycje już od 59 zł!
Być może nie widzi różnicy między sukienką i spódnicą. Nie zawsze dostrzega spektakularną zmianę po Twojej wizycie u fryzjera, nie rozumie, o co chodzi z tym całym hybrydowym manicure, a zalotka to dla niego nazwa jakiegoś wirusa. Być może odnajdujesz w nim wiele cech Sida leniwca z “Epoki Lodowcowej”. Ale: i tak kochasz go najbardziej na świecie. Dlatego podpowiemy Ci, jak wybrać prezent na walentynki dla chłopaka – i to z efektem WOW! Zdarza się, …